Search found 4 matches

by Innocent
12 Aug 2005, 8:24 pm
Forum: Movies / TV Shows
Topic: RAP
Replies: 14
Views: 1214

then make a girlish band of silanis from shj sanaiyya !! hahaha

salman ahmed of junoon has the best %#%$!!
faraz anwar's b**** r cooool.. pointy.... i love them.. I wanna ride them!!!!
by Innocent
12 Aug 2005, 8:21 pm
Forum: Movies / TV Shows
Topic: Streben
Replies: 7
Views: 694

u might find their songs at
http://www.umrevolution.com (also http://www.hammoodass.com)
but lisn to
ep jal call messiah
they r betta
by Innocent
12 Aug 2005, 8:17 pm
Forum: Mobile Phones
Topic: Video: Qatar Nissan Patrol Burnout
Replies: 8
Views: 941

YEAH SURE! We'll do it! I'll be the belly dancer for you guys...... and I'm sure I can please you with my sexy dance... ohhh aaahhhh...
by Innocent
12 Aug 2005, 7:59 pm
Forum: Events / Meets
Topic: UAQ DRAG
Replies: 45
Views: 31621

Marzx wrote:lol top .. like duh uae :) .. i kinda liked yer reply :) cheers
Yeah I love what you people talk about. I love...... you people... your style... your attitude..... you guys r so sexy! I wanna be gang-ra**d by Junoon group, the Pakistani rock music band. I love his bald head... ahhhh....