UB - SHARJAH

This is the local/regional car enthusiasts forum. Talk about anything related to regional news & updates.

Moderator: ImportFX

User avatar
GT ST@RLET
UB Senior Member
Posts: 457
Joined: 09 Sep 2007, 11:35 pm
Vehicle: lexus ls400
Location: U.A.E.
Contact:

Post by GT ST@RLET » 26 Jan 2009, 12:38 pm

ok guyz
im in :D

thnx for khan of that organization to grow up the UB

User avatar
Khan
UB Dedicated Member
Posts: 337
Joined: 15 Sep 2005, 12:11 am
Vehicle: 1989 CRX Si
Location: Sharjah

Post by Khan » 26 Jan 2009, 12:41 pm

so plz confirm. (plz maintain the list format so easy for me to trac)
all u ppl ..... my number is there on the forum 1st page with the details if any thing plz do call me.

1- KhaN
2- GTSt@rlet

User avatar
grayfox666
UB Advanced Member
Posts: 1233
Joined: 07 Jan 2006, 2:55 pm
Vehicle: Volkswagen Tin Can
Location: Sharjah

Post by grayfox666 » 26 Jan 2009, 1:56 pm

I might join up aswell if not busy...but will put my name down aswell.

1- KhaN
2- GTSt@rlet
3- grayfox666

User avatar
MASTER DISASTER
UB Addicted Member
Posts: 100
Joined: 13 Apr 2007, 1:39 am

Post by MASTER DISASTER » 26 Jan 2009, 3:50 pm

Khan wrote:As discussed and initial steps for UB growth and legalization
http://uaeboost.net/forums/viewtopic.php?f=1&t=8294

plz list the names for those living in sharjah & northern emirates
for those in ajman, rak, fuj, uaq and shj shall write their usernames - SHJ (or ...)





UB Sharjah -
Next Meet - 29.01.09
Venue - Shams Al Majarrah Cafeteria
Time - 10.00pm onwardz
Contact - 050 9424366



====> MODS & ADMINS
move this thread once the sub-forum of UB Divisions have been created plus making it STICKY


1- KhaN - SHJ
i'm from SHJ , but it's my first time that i hear Shams Al Majarrah Cafeteria.

User avatar
hk20
UB Advanced Member
Posts: 1208
Joined: 20 Jan 2007, 10:16 am
Vehicle: 2011 Nissan Tiida HB - JDM Project
Location: Dubai

Post by hk20 » 26 Jan 2009, 3:54 pm

Its near the Radisson SAS hotel near the sharjah corniche..

User avatar
hk20
UB Advanced Member
Posts: 1208
Joined: 20 Jan 2007, 10:16 am
Vehicle: 2011 Nissan Tiida HB - JDM Project
Location: Dubai

Post by hk20 » 26 Jan 2009, 3:57 pm

I am attaching the MAP here also so that the people can find the location easily .
Attachments
UB%20SHJ%20-%20LOC%2001.JPG
Directions to Shams Al majjarah - UB SHJ meet SPOT.

User avatar
MASTER DISASTER
UB Addicted Member
Posts: 100
Joined: 13 Apr 2007, 1:39 am

Post by MASTER DISASTER » 26 Jan 2009, 11:57 pm

yeah the karak shop :)
thx bro hk20

User avatar
hk20
UB Advanced Member
Posts: 1208
Joined: 20 Jan 2007, 10:16 am
Vehicle: 2011 Nissan Tiida HB - JDM Project
Location: Dubai

Post by hk20 » 26 Jan 2009, 11:58 pm

anytime to help another booster (Y)

User avatar
Neo
Moderator
Posts: 1458
Joined: 03 Jun 2006, 8:58 pm
Vehicle: 2005 Hyundai Coupe
Location: Abudhabi
Contact:

Post by Neo » 27 Jan 2009, 12:12 am

i might come too, but since I am not 100% from sharjah consider me as a guest...
:)

User avatar
Khan
UB Dedicated Member
Posts: 337
Joined: 15 Sep 2005, 12:11 am
Vehicle: 1989 CRX Si
Location: Sharjah

Post by Khan » 27 Jan 2009, 8:31 am

Neo wrote:i might come too, but since I am not 100% from sharjah consider me as a guest...
:)
NEO u r always welcome.....

User avatar
MASTER DISASTER
UB Addicted Member
Posts: 100
Joined: 13 Apr 2007, 1:39 am

Post by MASTER DISASTER » 27 Jan 2009, 8:53 am

I may not come to this meet ( it is in downtown, therefore the more you go in .. the more Shi* cops population you get lol ) .

User avatar
Khan
UB Dedicated Member
Posts: 337
Joined: 15 Sep 2005, 12:11 am
Vehicle: 1989 CRX Si
Location: Sharjah

Post by Khan » 27 Jan 2009, 9:02 am

MASTER DISASTER wrote:I may not come to this meet ( it is in downtown, therefore the more you go in .. the more Shi* cops population you get lol ) .
man if u dont do burnouts and donuts and harakat no cops and CID's will get u...
i promise this one. moreover the more lonely place u meet the more ppl spy on u. this place is where every one comes 4 tea. just come once and c it urself.

If u dont do harakat n something happens I will help u to get u out of trouble...
the car registration should be valid.

but plz do come inshallah nothing will happen....

User avatar
Neo
Moderator
Posts: 1458
Joined: 03 Jun 2006, 8:58 pm
Vehicle: 2005 Hyundai Coupe
Location: Abudhabi
Contact:

Post by Neo » 27 Jan 2009, 9:38 am

MASTER DISASTER wrote:I may not come to this meet ( it is in downtown, therefore the more you go in .. the more Shi* cops population you get lol ) .
The car in the avatar, is that yours?
Either ways you should come...
(Y)

User avatar
Alpha
Adminstrator
Posts: 6251
Joined: 17 Apr 2006, 6:36 pm
Vehicle: RNN14 + JZZ31 + CT9A
Location: Dubai
Contact:

Post by Alpha » 27 Jan 2009, 11:48 am

Khan wrote:
MASTER DISASTER wrote:I may not come to this meet ( it is in downtown, therefore the more you go in .. the more Shi* cops population you get lol ) .
If u dont do harakat n something happens I will help u to get u out of trouble...
the car registration should be valid.
This kind of a sound is enough to get anyone into trouble without any harakat:


User avatar
Khan
UB Dedicated Member
Posts: 337
Joined: 15 Sep 2005, 12:11 am
Vehicle: 1989 CRX Si
Location: Sharjah

Post by Khan » 27 Jan 2009, 12:03 pm

Sam wrote:
Khan wrote:
MASTER DISASTER wrote:I may not come to this meet ( it is in downtown, therefore the more you go in .. the more Shi* cops population you get lol ) .
If u dont do harakat n something happens I will help u to get u out of trouble...
the car registration should be valid.
This kind of a sound is enough to get anyone into trouble without any harakat:

man what the hell is that....

====> master disaster
so that is why u dont wanna come....i understand ur point now...
but i would still insist that u do come... after this meet an important issue has to be raised on the forums. which will be really one step ahead for UB



Post Reply